This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
MultiLang.Pro USA Local time: 15:06 Engelska till Spanska + ...
Ana Cristina
Sep 24, 2004
Me parece interesante
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Claudia Iglesias Chile Local time: 20:06 Medlem (2002) Spanska till Franska + ...
El sábado 2
Sep 25, 2004
O sea que algunos llevarán tres días celebrando
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Claudia Iglesias Chile Local time: 20:06 Medlem (2002) Spanska till Franska + ...
A Lorena
Sep 26, 2004
Hola Lorena
Si puedes venir, dilo y nos arreglamos para que te quede cómodo.
Subject:
Comment:
Dónde, cuándo y cuánto...
Sep 27, 2004
Propongo en mi casa (enviaré la dirección por correo privado, es en Vitacura cerca de la Clínica Alemana), el sábado a la una, lo más puntual que se pueda (quiero recalcar esto porque la última vez me perdí buena parte de las presentaciones por estar orientando a los que no sabían cómo llegar), y cuánto... prefiero que cada uno traiga algo de comer o de tomar, dulce o salado, para 4-6 personas. Así no se corre el riesgo de cocinar para 10 si llegan 4.
La última vez tuvimos un ... See more
Propongo en mi casa (enviaré la dirección por correo privado, es en Vitacura cerca de la Clínica Alemana), el sábado a la una, lo más puntual que se pueda (quiero recalcar esto porque la última vez me perdí buena parte de las presentaciones por estar orientando a los que no sabían cómo llegar), y cuánto... prefiero que cada uno traiga algo de comer o de tomar, dulce o salado, para 4-6 personas. Así no se corre el riesgo de cocinar para 10 si llegan 4.
La última vez tuvimos un festival de cositas ricas y había pedido para 6-q0 personas y sobró mucho.
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value